עשרה טיפים לשינה טובה

 
כמעט כל אדם יחווה מתישהו במהלך חייו בעיות שינה מסוג זה או אחר. חוסרשינה עשוי לגרום להתפתחות מחלות כרוניות, ירידה ביכולות הקוגניטיביות (ריכוז,קשב,זיכרון) ומצב הרוח ואף עלול להיות מסכן חיים, כאשר נוהגים או מפעילים ציוד כבד. גורמים רבים עלולים לגרום לשינה שאינה מספקת; מזרונים שאינם איכותיים דיו, מצבים נפשיים או תזונה מסויימת. אנו כאן על מנת לספק לכם מספר טיפים מועילים, שיעזרו לכם לישון כמו שצריך. 

סטריליות השינה

חשוב מאוד לבצע הפרדה ברורה בין אלמנטים המשמשים אתכם בחיי היום יוםבזמן ערות לבין זמן השינה שלכם. במילים אחרות: לא מומלץ להירדם לאור הטלוויזיה אוצלילי הרדיו ויש להרחיק את מכשיר הסלולר מהמיטה (ככל שניתן).

למנוע התעוררויות בלילה

קשה לדעת מתי התינוק שלכם יחליט שהוא רעב באמצע הלילה ויעיר אתכםבקולי קולות, אך בהחלט ניתן למנוע התעוררויות מיותרות הנובעות מהצורך ללכת לשירותים. אם אתם שותים באופן "מפוזר" ואחיד לאורך כל שעות היום, איןסיבה לשתיית נוזלים נוספת כשעתיים לפני ההירדמות.

לא "להתרסק" בסלון!

רבים מאיתנו בוהים בטלוויזיה ופשוט נרדמים על הספה. חשוב להפנים כי גםהספות הנוחות ביותר לא יגיעו לעולם לרמתם של מזרונים איכותיים. בנוסף, ההתעוררותהלילית הזאת והמעבר למיטה פוגעים גם הם באיכות השינה.

צריכת מזון לפני השינה

כאשר צורכים יותר מדי מזון לפני השינה, אנו עשויים להרגיש תחושותעייפות ונדמה כי השינה הולכת להיות ערבה יותר מאי פעם. אלא שהמציאות מראה כי אכילהלפני השינה עשויה לגרום לצרבות ואף להתעוררות תוך פרק זמן של שעתיים לאחר ההירדמות.שלא לדבר על קשיי הירדמות לאחר מכן.

ספורט - חשוב לשמור על הבריאות, אבל...

היו ספורטיביים והתמידו בכך אך מומלץ להקפיד לבצע את הפעילות הספורטיביתמספר שעות לפני מועד השינה. אחרת, ייתכן כי תחושו רעננים ונמרצים לאחר האימון, תתקשו להירדם ותפסידו שעות שינה חשובות.

האם אתם ישנים על מזרונים נוחים?

מזרונים איכותיים ונוחים הם חלק בלתי נפרד משינה טובה ובריאה. כאשרנוח לנו, הסיכוי שנישן "כמו תינוקות" עולה וכאשר אנו ישנים על מזרונים שאינם נוחים, יש להניח שנתפתל במיטה ואף נפתח כאבי גב. על כן, בחרו לעצמכם מזרן איכותי, רך או קשה - מה שאתם מעדיפים. צוותו למזרן גם כרית מפנקת ומיטה בהתאמה אישית ואתם מסודרים!

שקט נפשי

הלחץ מהיום שעבר והמחשבות לקראת היום שלמחרת אינם תורמים לאיכות השינה.למעשה, עודף המחשבות מקשה עלינו להירדם. חשוב להירגע לפני השינה, לחשוב מחשבות חיוביות ובמקרה הצורך, אף לתרגל יוגה, נשימות או כל שיטת הירגעות שאתם מתחברים אליה.

עם מי אתם ישנים?

בן או בת הזוג שלכם משתלטים על השמיכות? הילד מתעורר בלילה ובא אליכם למיטה? ישנים עם החתול או הכלב? מצבים אלו גורמים לשינה לא איכותית. כך מתעוררים בלילה וחוזרים לישון לסירוגין, ובסופו של דבר צוברים חוסר שינה. אם בן הזוג גונב את השמיכה, הירדמו עם שמיכות נפרדות. למעשה, בכל הנוגע לשינה נכונה, חוץ מבן או בת הזוג אין מקום במיטה לאדם נוסף או לחיית מחמד. מזרונים זוגיים מיועדים לשינה של עדשני אנשים.. הקפידו על כך גם אם יש ברשותכם מזרונים גדולים במיוחד.

חומרים משתנים ומעוררים

קפה, תה, יין (אלכוהול) ותרופות מסוימות, עשויים לגרום לאפקט משתן/מעורר ולפגוע בשנת הלילה שלכם. הקפידו להשתמש בתרופות על פי הוראות השימוש המדויקות המצוינות בעלון המשתמש והימנעו משתיית המשקאות הללו לפחות שעתיים לפני השינה.
בית הפוך השמיכות והמזרונים בע"מ הוא המקום בו תמצאו מה שאתם זקוקים לו על מנת לזכות בשינה טובה ובריאה. אצלנו תמצאו מזרונים, כריות ומיטות באיכותגבוהה ובהתאמה אישית עבור כל לקוח, פרטי ומוסדי כאחד. שתהיה לכם שינה ערבה!

:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בר כוכבא 8, חיפה 33654 | טל': 8665751 - 04, 8622848 - 04, פקס: 8662469 - 04, נייד: 2613272 - 052 | דוא"ל: y0522613272@gmail.com